خدمات لوتکامین به کارخانجات تولید خوراک دام و طیور

خدمات لوتکامین به کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان

از خدمات ویژه مجموعه لوتکامین، ارائه مشاوره تخصصی به کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در راستای بهبود فرآیند و کاهش هزینه‌های تولید است که خوشبختانه طی سالیان اخیر منجر به برقراری روابط علمی عمیق و موفق با برخی از این کارخانجات در سراسر ایران شده است. یکی از محدودیت‌های کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در ایران، عدم دسترسی به متخصصان خبره است که در کنار علم فرمول نویسی، تسلط کافی به امور فنی، اهداف و محدودیت‌های تولید خوراک در کارخانه، روش های ایجاد مزیت در خوراک آماده نسبت به خوراک آردی و تشخیص مشکلات فنی از طریق بازخوردهای فارمی را داشته باشد.

با شکل گیری ارتباط بین مجموعه لوتکامین و کارخانه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان، گروه علمی این شرکت با ده‌ها سال تجربه مشتمل بر متخصصان تغذیه، دامپزشکان و کارشناسان خبره در مباحث فنی و تجهیزات در کنار واحد تولید خوراک قرار می‌گیرند. این گروه با ارائه فرمولاسیون مناسب برای هر کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان منطبق بر اهداف مدنظر به همراه ارائه راهکارهای کاهنده هزینه و بهبود بازدهی تولید، زمینه را برای ارائه محصول رقابتی فراهم می‌سازد. همچنین با شکل گیری این همکاری، دامپزشکان زبده لوتکامین با بررسی مشکلات فارمی هر مجموعه، نسبت به ارائه راهکار مناسب اقدام خواهند کرد.

همکاری با لوتکامین را نباید به مثابه ایجاد هزینه سربار تصور کرد زیرا این همکاری با هدف صرفه جویی و کاهش هزینه‌های تولید شکل می‌گیرد و کاهش هزینه تولید ضمن بهبود کیفیت محصول در کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان ماموریت اعضای لوتکامین است.

برخی از خدمات لوتکامین به کارخانجات تولید خوراک دام، طیور و آبزیان

  • کاهش قیمت تمام شده هر کیلوگرم از خوراک با استفاده از روش‌های نوین علم تعذیه
  • ارائه خدمات و مشاوره فنی در خصوص خط تولید، دستگاه‌ها و تجهیزات جانبی تولید
  • ارائه فرمول خوراک دام، طیور و آبزیان با هدف دستیابی به بالاترین ظرفیت کمی و کیفی در تولید محصول نهایی
  • ارائه خدمات و مشاوره در خصوص کنترل کیفی مواد اولیه، فرآیند تولید و محصولات
  • ایجاد امکان استفاده از نهاده و مواد اولیه غیرمتداول در فرمولاسیون خوراک بدون افت عملکرد از جمله کنجاله کلزا، کنجاله کنجد، پروتئین ایزوله سویا، کنجاله آفتابگردان، فول فت سویا، جوانه ذرت، آرد گندم، ضایعات ماکارونی،گلوتن‌ها، پودر گوشت، پودر ماهی، ضایعات جوجه، پودر پوسته تخم مرغ، انواع سبوس، پودر پر، انواع پماک و غیره. لازم به توضیح است در کشورهای پیشرو در زمینه پرورش دام و طیور، استفاده از محصولات درجه دو کشاورزی و ضایعات راهکاری است که به منظور کاهش هزینه تولید خوراک دام، طیور و آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • شناسایی عامل مشکلات تولید از قبیل افت میزان تولید (تن در ساعت)، افت کیفیت فیزیکی پلت، استهلاک بالای دای و رولرها، خاکه بالای محصول و رفع آن
  • جلوگیری از نوسان کیفیت محصولات کارخانه در طول دوره های مختلف پرورش و تولید
  • مشاور در خصوص نحوه کاهش هزینه‌های تولید و هزینه‌های سربار تولید
  • برگزاری کلاس و سمینارهای تخصصی ویژه مشتریان و پرسنل کارخانجات تولید خوراک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا